logo
Najszybszy kontakt ze mną przez telefon. Jeśli nie odbieram, wyślij SMS. Oddzwonię. Mój nr telefonu: Tel. +48 608 319 571

Rzuć palenie z hipnozą

Home / Coaching – Hipnoza / Rzuć palenie z hipnozą

Jak przestać palić?

Być może już próbowałeś wcześniej. A może również znasz powiedzenie Oscara Wilde, które cytujesz czasem w formie żartu:

„Rzucenie palenia jest bardzo proste. Robiłem to setki razy.”

Ale zastanówmy się przez chwilę…

Kiedy człowiekowi udaje się przestać palić?
Jaki to musi być moment, by ktoś, kto przez lata żył z uzależnieniem, skończył z nim raz na zawsze i to właśnie w tym konkretnym momencie? Co takiego musi się zadziać? Jaki warunek musi być spełniony lub jakie warunki, jeśli jest ich więcej?

Otóż, jak mówią wszyscy, którzy skutecznie skończyli z paleniem, jeden warunek jest konieczny, więc jeśli nie spełniasz go, jeśli nie jesteś na tym etapie, nie czytaj dalej i wróć tu wtedy, gdy faktycznie spełnisz ten warunek.

Co to takiego?

Chodzi o taki moment, moment absolutnej determinacji, gdy sam do siebie w głowie mówisz wielkimi zgłoskami:

DOŚĆ! DOŚĆ PALENIA! PRAGNĘ PRZESTAĆ!
Po czym poznasz, że masz taki moment determinacji? Kiedy zaczniesz pragnąć tak bardzo pozbycia się nałogu, jak pragnąłbyś wydostania się z płonącego budynku, pełnego żaru, dymu i powietrza gryzącego twoje płuca, tak bardzo, jak tonący pragnie nabrać tchu, to to jest właśnie TEN MOMENT.

No dobrze. To jest warunek pierwszy. Czego jeszcze potrzebujesz?

Oprócz determinacji potrzebujesz wiedzy i umiejętności związanych z mechanizmami kierującymi Twoim życiem i zachowaniami. Jeśli nigdy wcześniej nie rzucałeś palenia, być może posiadasz te rzeczy bez niczyjej pomocy z zewnątrz i uda Ci się za pierwszym razem skończyć z uzależnieniem.  Jeśli tak, gratuluję!

Jeśli jednak już próbowałeś wcześniej samodzielnie i już wiesz, że bez pomocy z zewnątrz nie dasz rady, mogę Ci pomóc skutecznie.

 

nauczę Cię umiejętności kontrolowania swojego myślenia i zachowania
pomogę Ci przeprogramować swoje reakcje
wytłumaczę Ci, jakimi prawami rządzi się nałóg i co należy zrobić, by z niego wyjść
podam Ci w stanie transu użyteczne sugestie, które ułatwią Ci osiągnięcie oczekiwanego rezultatu

W hipnotycznem metodzie rzucenia palenia proponuję oddziaływanie na kilku poziomach, gdzie są to:

  • bezpośrednia sugestia zmiany zachowań,
  • wzmocnienie mechanizmów, które nazywamy silną wolą,
  • sprawdzenie i utrwalenie motywacji,
  • zmiana postrzegania uzależnienia przez palacza,
  • użycie hipnozy dla wyrobienia awersji do palenia tytoniu,
  • zapewnienie zachowania podświadomych korzyści płynących z nałogu (psychol.tzw.wtórne korzyści),
  • edukacja w zakresie komunikacji z własną podświadomością,
  • dobranie wskazówek dotyczących indywidualnych metod i potrzeb dotyczących odżywiania po zaprzestaniu palenia,
  • autohipnoza dla uzupełnienia aktywności mózgu podczas sesji

JAK POZBĘDZIESZ SIĘ NAŁOGU?
Program obejmuje maksymalnie trzy sesje.

Pierwsza sesja jest kluczowa.

 

Ich celem jest zabezpieczenie klienta przed powtórnym rozpoczęciem palenia, wzmocnienie umiejętności nabytych podczas pierwszej sesji, wzmocnienie siły sugestii.

Warunkiem podjęcia tej terapii jest:

1.prawdziwa chęć zaprzestania palenia

2.w dniu pierwszej sesji od rana nie należy używać perfum ani mocnych środków perfumowanych

3.przez pierwsze dwa miesiące po zaprzestaniu palenia należy dostosować się do moich prostych wskazówek, które zabezpieczają przed przytyciem, czyli zniwelują problem, który jest jednym z częstych powodów powrotu do palenia.

Na pierwszej czyli głównej sesji otrzymasz w stanie pogłębionego relaksu konstruktywne sugestie, które pozwolą Ci zaprzestać palenia, a także dostaniesz umiejętności, dzięki którym wzmocnisz to, co potocznie nazywamy silną wolą.

Zmienisz swoje zachowania w taki sposób, by nie popełniać wcześniejszych błędów i trwale pozbyć się nałogu.

Aby zapisać się na hipnozę antynikotynową zadzwoń lub napisz mail ze zgłoszeniem, podając w nim swój numer telefonu.

 

A jak organizm wraca do zdrowia po zaprzestaniu palenia?

po 30 minutach – wyrównuje się rytm serca i ciśnienie tętnicze
po 8 godzinach – zwiększy się ilość tlenu w organizmie a zmniejszy ilość dwutlenku węgla
po 1 dniu – serce zaczyna proces zdrowienia
po 2 dniach – smak zaczyna wracać do normalnego poziomu nieznieczulonego nałogiem, a także odzyskuje się zmysł powonienia
po 1 miesiącu – zaważalnie poprawia się kondycja fizyczna; dobrze w tym czasie uskuteczniać długie spacery – to najlepsza aktywność fizyczna wpływająca również na tworzenie nowych neuronów, a pamiętaj, że każdy zrodzony po zaprzestaniu palenia powstał jako nieuzależniony
po 1-9 miesięcy ustępuje kaszel nikotynowy – różnice wynikają z cech osobniczych, tego ile paliłeś, jak długo, od stanu zdrowia w trakcie nałogu; jeśli wraz z zakończeniem palenia zmienisz dietę i ograniczysz węglowodany (cukier, mąka, chleb), kaszel może zniknąć w czasie poniżej miesiąca, gdyż węglowodany mają szczególny związek z kaszlem, zwłaszcza porannym, tzw.kaszlem palacza
po 9 miesiącach, a przy suplementacji witaminą C, witaminą D3 i K2MK7, piciu wody z solą himalajską oraz używaniu dobrych tłuszczów i zmniejszeniu węglowodanów masz szansę odmłodzić swoją skórę o kilkanaście lat!
po roku Twoje serce będzie Ci wdzięczne, bo znacząco oddalisz ryzyko zawału serca
po 2 latach masz ryzyko „syndromu dwulatka” – będziesz się dziwił, że inni ciągle palą i będziesz krytyczny wobec nałogu I tak trzymać!
po 5 latach, a przy dobrym oczyszczaniu organizmu z toksyn i dbaniu o to, co jesz, już po dwóch latach oddalasz w sposób istotny ryzyko raka!
po 10 latach, (a przy dobrym oczyszczaniu organizmu z toksyn i dbaniu o to, co jesz, wcześniej) Twój układ krwionośny ma się tak, jakbyś nigdy nie palił

Formularz kontaktowy

Poprzez ten formularz możesz zadać pytanie lub zapisać się na indywidualną sesję.

Na podany przez Ciebie adres otrzymasz możliwe terminy do wyboru oraz warunki rezerwacji.

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie Twoich danych przez tę witrynę. Politykę Prywatności znajdziesz u dołu strony.