logo
Najszybszy kontakt ze mną przez telefon. Jeśli nie odbieram, wyślij SMS. Oddzwonię. Mój nr telefonu: Tel. +48 608 319 571

Neuroperswazja

Czy wiesz, jakie są dwie kluczowe umiejętności w sprzedaży?

Cele szkolenia:

  • wzmocnienia najważniejszych umiejętności przydatnych w procesie sprzedaży
  • sprawne posługiwanie się technikami argumentacji, oddziałującymi na podświadomość, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wartości
  • zaznajomienie z zasadami psychologii społecznej i praktyczna umiejętność rozpoznawania procesów myślowych klienta
  • instalacja asertywnych postaw pozwalających na skuteczne i efektywne przekonywanie
  • umiejętność świadomego doboru słów i zwrotów językowych w celach przekazywania i zaszczepiania swoich idei – i uwaga! – nie po to, by manipulować, ale po to, by trafiać w punkt
  • wzmocnienie pewności siebie i poczucia własnej wartości – to sprzedawca, handlowiec, jest decydującym elementem w procesie sprzedaży; jeśli chcesz sprzedać, Twoja postawa, to co myślisz i co niewerbalnie komunikujesz odbiorcy, decydują o Twoim rezultacie
  • budowanie długotrwałych relacji z klientem
  • umiejętność aktywnego słuchania
  • umiejętność budowania stanu emocjonalnego i budowania obrazów

Dla pracowników działu obsługi klienta, działu sprzedaży, działu handlowego, dla osób zarządzających zespołem, osób nastawionych na rozwój swoich zawodowych kompetencji sprzedażowych i negocjatorskich.

Neuroperswazja i NLP w sprzedaży – krótki rys historyczny, wprowadzenie pojęć.

Świadomy i nieświadomy umysł w komunikacji  i sprzedaży.

Różnice w postrzeganiu świata – elemnty istotne w sprzedaży

Mechanizmy przetwarzania i kotwieczenia informacji i stanów podczas rozmowy sprzedażowej.

Wyjaśnienie procesów emocjonalnych w neuroperswazji.

Mowa ciała i nawiązanie relacji dającej komunikacyjne fory.

Dla pracowników działu obsługi klienta, działu sprzedaży, działu handlowego, dla osób zarządzających zespołem, osób nastawionych na rozwój swoich zawodowych kompetencji sprzedażowych i negocjatorskich.

Dla pracowników działu obsługi klienta, działu sprzedaży, działu handlowego, dla osób zarządzających zespołem, osób nastawionych na rozwój swoich zawodowych kompetencji sprzedażowych i negocjatorskich.

Poznań, ul.Ogrodowa 12

Centrum Konferencyjne Ogrodowa 12

 

W trakcie szkolenia catering: kawa, herbata, woda, owoce.

Cena nie zawiera noclegów i dojazdu oraz lunchu. Uczestnicy organizują to we własnym zakresie.